I´ve been thinking!

På mycket..

Det är julafton i övermorgon. Det ska bli mysigt.. elt sjukt. Känns som att det var sommar igår. (SPAAAAANIEN) Tycker tiden går alldeles för snabbt.
Vi har 3 ställen att besöka.. haha siiiiick. Vi ska först och främst hem till min sambos föräldrar (klockan 9 ) :( och käka middag ( I know, tidigt.. haha) sen klockan 15 ska vi till sambons släkt och vid 17-17.30 ska vi till min släkt. Och ja, vi ska käka på varje ställe... :)

Vad har ni önskat er i julklapp?


Sen, nyår. Vi ska upp till helsingborg och fira detta året. Till sambons syster. Mysigt värre.. Har kommit över den där suuuuuuupa preioden. Tycker det är mycket mysigare med hemmafester eller middag... (+ att jag är aprädd för smällare, så om jag slipper stå ute en längre tid är det bara bra)


Har köpt en ny tröja och ett nytt linne. Båda mycket söta. Orkar inte ta foto på dom just nu, det får vänta. :P

Och ja, finns MYCKET mer som jag tänkt på, men det tänker jag icke ta upp här.. häähää.

Vi flyttar den 22 februari.. Yeeeeey, ska bli underbart. Längtar sååå. Jag blev av med min lägenhet i går faktiskt Bitter-sweet. Älskar den lägenheten. Men kommer säkert älska huset också. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0