Mellandagarna...

Helloo.
Vad fick ni i julklapp?
Hade ni en bra julafton?

Jag hade en jätte bra julafton, det var lite mycket fram och tillbaka kanske, men förutom det var det mysigt. Vi var ju nämligen på 3 olika ställen.. haha.. Och ja, vi käkade julmat på varje ställe.. Vi började klockan 09.00 .. haha. Sick!



Jag fick en kamera bland annat. Och jag älskar den. Den är grym. Har ju velat ha en ny kamera länge nu, och jag fick en av min underbara sambo. : )

Ni undrar kanske vilken färg jag fick? :)

 
(Ni trodde det var den rosa va? Naaaa, e glad att jag inte fick den rosa.. )



Jag har köpt ett linne till nyår (på Benetton) men tror jag har ångrat mig. Vill nog hellre ha en klänning,. Så ska antagligen gå och lämna tillbaka linnet idag (om jag hittar kvittot) och se om jag hittar en fin klänning.. Vet en affär som till 100 % har en. Förutom det vet jag inte vad jag ska göra idag. Min sambo jobbar ju kväll i 3 dagar nu så jag får hitta på ngt. Annars sitter jag bara hemma och glor. Ska kanske sola. aaah, mysigt.

Vi var och storhandlade elektionik i lördags.. Klockan 08.00 stod vi utanför media. (puuuuh) Nej, det trodde ni inte om mig va.. Haha. Vi köpte ett wii (det var mest till mig) ett ps3 (sambon) och ett hemmabiosystem.. :) Det blev icke billigt kan jag ju meddela.. :)
Igår köpte vi en soffa och ett matbord med 6 stolar. Ska ju ha det i huset som vi köpt. Både och va grymt snygga. Kan kanske squeeza in ett foto när jag orkar. (på soffan och bordet alltså)

Ja, förutom det har jag väl inte så mkt mer att skriva om. Men som vanligt, kommer jag på ngt nytt kommer jag in och uppdaterar er. : )



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0