Theese boots were made fot walking!


Mina grymt snygga nya stävlar från Håkanssons...  =)
Dom är jätte sköna också..

Jag var i stockholm i helgen. Min syster hade möhippa. Hon hade ingen aning om att jag och kusinen kom och hälsade på. Och hon hade verkligen ingen aning om att vi skulle sova hos henne.. haha Det va riktigt roligt att se hennes reaktion när hon såg oss... Ja, det var en lyckad möhippa iallafall.. :)
Mindre roligt e resorna upp och ner ifrån stockholm. Jag tillhör ju tyvärr den där gruppen som mår illa bara jag sätter min fot på ett tåg eller en buss för den delen...Men det var rätt lungt denna gången, jag lyckades komma ihåg tablett.. Nu är det bara att se fram imot resan upp i januari när det är bröllop...

Jag har slutat jobbat igen.. (mindre kul) denna gången blir det nog värre. Känner att jag vill komma ut och jobba nu, och nej inte på mitt förra jobb. Jag vill jobba i affär, tänk er själva, rabatt på allt i affären.. aaah, min dröm. haha

Till helgen ska sambon ha fest, eller ja på fredag. han fyllde ju 25 förra veckan. :)
Så vi ska trycka in folk i vår lilla 2:a, sista festen här kanske.. Flyttar ju till hus sen. Och där ska vi ha fester kan jag ju tala om. =)
Och på Lördag ska vi till lödde och träffa tjejgänget med tillbehör.. (haha) Käka ostbricka och dricka vin. Det ska bli mysigt.
Och där imellan ska jag och min syster köpa lite julklappar och baka lussebullar (sååå gott, väntar fortfarande på dina Lina)
Söndag ska min syster i hbg ha glöggkväll. Mysigt värre...

Ja, tror inte det har hänt mkt mer. Inte vad jag kommer på nu iallafall.. Men kommer jag på ngt, kommer jag tillbaka.. :)

(Akilles har fått damp sjukt många ggr idag ((dryyyygt)))

Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0