cs

Nej, inte spelet (counter strike?) utan CENTER SYD...
Kom precis hem där ifrån. Var där me B2, men det vet ni redan eftersom jag skrev det igår...
Förkylningen har inte blivit bättre utan den går åt det sämre hållet =( var vaken halva natten, trodde mitt huvud skulle explodera och jag kunde knappt andas.. Så tyvärr blir det ingen utgång för min del idag. Vilket är väldigt tråkigt, för jag ville verkligen ut.. Fan alltså, kan man inte bli sjuk på vardagarna istället... Sitter och hostar upp halva halsen för fan... blä
Ja, hoppas verkligen att jag mår bättre till nästa helg för då ska jag nmligen göra ngt man längtat efter. Kan tyvärr inte skriva vad för det får inte komma ut.. (oooh, hemligt) Men sen och andra sidan, e jag fortfarande sjuk till nästa helg (vilket jag inte tror) gör jag endå det jag ska göra.. haha

Iallafall
Detta köpte jag idag...


En blå skjort-tunika från Vero Moda, den är jätte söt.
Men tyvärr ser man exakt hur den ser ut på fotot...

Och


En jätte fin topp från H&M, den är beige med paljetter på axlarna.. :)



Vad ska du göra idag?
Ja, jag hade ju planer men dom gick i kras... Men vi får ta det en annan gång B2.
Får väl sitta hemma med sambon och en av hans vänner.. (kul) haha

Ha en underbar lördag ni som kan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0