Borde börja använda min kamera ist...

Mmm, för jag tar foto med min tele, vissa foto blir grymma med min telefon, men inte den jag tog för ca 5 min sen.. haha, ber om ursäkt för KASS bild, men orkar verkligen inte fota med kameran nu. (för då måste jag hitta den)

Har iaf tagit foto på min nya tröja. Den går en bit ner på låren så man kan ha tights eller leggins (älskar att ha det på mig, leggins/tights alltså). Jag är enormt mycket imot folk som går runt med tights/leggins och inte döljer häcken.. bläääää, det är något av det fulaste som finns...

Any way, här kommer världens sugigaste bild: (haha)






Är klar med håret. Färgade utväxten för ca 20 min sen. Och som vanligt blev det grymt. För jag är grym. You need help? call Sandra!

Borde göra vid mig nuuu. men orkar inte..
Känner mig seg, trött, slut.. m.m.
Men det brukar ju ändras så fort man kommer ut.

Jaojao, vi hörs sen då. Ni får kanske en update om filmen senare när jag kommer hem. Filmen börjar 21.00 men man måste hämta biljetterna vid 20.30. Sen varar den väl typ 1 ½ timme... Är kanske hemma vid 23.00 tiden.

Så vi ses kanske då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0