Chill i 2 timmar nu..

Sen är jag off.. (men vart?) :P

Har varit hos min coach nu. Det gick la bra, förutom att jag har mycket att göra innan vi ses om 3 veckor igen.



    Detta är jag idag...
Måste sova i fläta med tanke på att jag har extenison. Och så här ser mitt hår alltid ut när jag vaknar på morgonen.. :S visst, kan funka ibland men inte ofta.. Vill antingen ha platt hår, fina lockar eller vågor. Ska jag inte någonstans e det ju lungt, eller om man bara ska handla. Då kan man ju bara sätta upp skiten i en tofs. Men ja, kanske ett minus med att ha extensions, man måste alltid styla det...
Man ser iofs inte så mkt här, men ingen utväxt på mig inte... :)

Fame , filmen var bra.. :) tyckte om musiken, dunka dunka.. :) sen är det ju alltid roligare att se film på bio, det blir ju en helt annan känsla.. Men ja, jag tyckte den var bra. Ni borde se den!

Hör senare people... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0