God morgon allihop

Hej svej..
Blir så glad varje gång jag ser på fotona som blev tagna i söndags. Jag blev fruktansvärt nöjd med alla foto, och det brukar jag aldrig bli. Brukar alltd radera flera foto och ha 2-3 st kvar, men inte nu inte... :) Klart det har hänt innan att jag blivit nöjd med alla som med Lina, men det händer som sagt INTE ofta...
Här kommer en bild till, ännu en favorit:




Idag måste jag fixa saker som man aldrig orkar, (eller glömmer bort) men som måste göras... Bland annat fixa frimärken. Hur kommer det sig att man alltid glömmer sånt?
Sen måste jag verkligen städa...:s Usch, här ser verkligen hemskt ut. Det ligger saker överallt...:(

Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Det dyker kanske upp ngt kul.


Vi hörs senare ... ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fantastiskt fin bild Sandra! :)

2009-10-13 @ 13:37:03
URL: http://thisisnanna.blogg.se/
Postat av: B2

Vacker som alltid B1. Love xoxo

2009-10-13 @ 16:48:53
Postat av: Julia Mattelin

Sjukt snygg! Fotomodell nästa!

2009-10-14 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0