God Morgon God Morgon...



Vad ska jag göra idag? Hahah, den vanliga frågan som dyker upp konstant i denna blogg..
Får kanske göra som jag aldrig gör, bara ta det som det kommer. Jag överanalyserar och tänker på allt alldeles för mycket. En sjukt dum vana men som alla andra vanor är det svårt att bara sluta göra det.



Hörde på radion igår att det är ca 11 veckor till JUL, aah, så underbart. Älskar känslan på julafton, och maten, aaah, shit vad jag längtar.
Hösten har ju kommit nu så snön lär väl också komma. Det känns som att man kan stå ut med kylan bättre om det är snö på marken, det blir en helt annan känsla då. Istället för nu, eller ja när det e kallare, det är bara grått och kallt och allmänt kasst. Snön lyser ju upp så mycket.. :)



Nej, man ska kanske käka lite frukost. Kan inte äta för tidigt på morgonen eller direkt efter att jag vaknat. Frukost smakar inte gott då helt enkelt. Det sjuka e, jag kan inte äta mackor och sånt på morgonen när jag vaknat, men jag hade lätt kunnat kränga en hamburgare från Max eller ngt.. haha helt sjukt ellet hur? Frukost funkar helt enkelt inte för mig.  Och med frukost menar jag typ, mackor, youghurt, flingor (blä) fil m.m. Ni fattar.


Kom gäääärna med idéer om vad jag kan göra.. haha
(såg att igår var ni jätte många som läste, så himla kul)

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0