HEEEJ

Har börjat ett nytt kapitel, eller nej, så kan man inte säga. Jag har börjat en ny livsstil? haha nej, funkar inte heller. Har börjat med en ny frukost som ska ge mig liv och energi resten av dagen.. :D
Yes, där satt den..
Och här kommer den:


Banan, presika och jordgubbssmoothie.. haha :)
Måste va nyttigt och bra för min kropp. Borde vara bra för allas kroppar, så börja ni också.. :)


Idag ska jag och Lina ha kul .. hihi
Men tänker inte berätta vad, det kan vi ta antingen senare idag eller imorgon... Det är ju inte kul om ni vet vad som ska hända, lite överaskningar mår man bra av .. :)


Nu ska jag avnjuta min smoothie (för mycket mjölksmak denna gången, dricker ju inte mjöl igentligen), som blir ännu godare och bättre imorgon. Köpte nämnligen en smoothiebok på Ullared när jag var där i mändags.. :) Och den SKA användas flitigt. :))

PUSS hörs sen♥



Kommentarer
Postat av: Doin it for the fame

najs blogg!

2009-10-14 @ 12:53:15
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-14 @ 18:10:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0