Hej Svejs.. Hoppsan sa...

Mmm, tycker detta händer för ofta nu förtiden. Jag vaknar fan skit tidigt hela tiden, jag vill ju sova... Kommer ihåg innan när jag kunde sova hur länge som helst, det var iofs på mina yngre dagar.. men endå... hahaha Ja, man mår kanske bättre om man kommer upp i tid, man får ju en längre dag helt enkelt, och det e lungt om man har något att göra vilket jag har idag... :)

Jag ska till IKEA med a friend.... 
Ska handla lite mer förvaring till mina garderober, jag har ju noll koll på hur man lägger in saker fint i garderoben, eller ja, första gången det åker in är det perfekt men efter några dagar ser det ut som kaos. Så får försöka fixa det så enkelt och smidigt som möjligt. Måste ha mycket smart förvaring helt enkelt.....

Yes, och efter det får jag ju fixa med garderoberna så klart. Det tar kanske ett tag men det är det värt, måste ju självklart få det gjort så fort som möjligt, kan inte leva med kläder överallt.. :)


Yes, nu ska jag fixa till mig, tar ju fem år för mig.. haha Mitt jävla hår tar ju en evighet att tvätta, föna och platta. :)

Vill bara tacka B2 & Julie för igår... Verkligen super duper snällt, betyder jätte mycket... ♥


Kommentarer
Postat av: B2

I´m here for you...

2009-10-06 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0