Hur kan man överhuvudtaget sända något sådant!

Jag är hundra på att ni har sett America´s next top model, ett grymt prg. Tyra Banks och alla som är med är ju grymma, hela prg ger en lyxig känsla. Dom lägger ner mycket tid och tankar på att göra ett bra jobb. (Jag har tyvärr inte hunnit kolla den här säsongen, vilket är skandal)



Mmm, då kommer vi till det pinsamma. Australia´s next top model, WTF... Hur kan dom sända något sånt, hur kan dom jämnföra sig med Tyra Banks serie?.. Hur kan dom ha samma titel? Heregud, där var typ 1 tjej som jag ansågs som modell i australiens version. Men shit, budget, budget, budget. Lägg ner skiten, dom skämmer ju ut sig. Tjejerna dom valt ut är INTE modeller... Så jag ger ett tips till regisören för Australia´s next top model, om ni vågar på er en säsong till, välj MODELLER då, tjejer som kan gå på ett podie. inte tjejer som bara är söta. Och snääääälla lägg lite mer pengar på prg, så kanske det kan bli något.




(The real shit!)



Kolla på AMERICA`S NEXT TOP MODEL SÄSONG 12, TV3 KLOCKAN 19.00 SÖNDAGAR!


You Gotta Love It!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig och den där punk/rock tjejen fick mig att undra vad som klassas som modell där borta "Down Under"...

Det är dock dumt att de lagt ANTM programmet på söndagar!!!

Kram

2009-10-07 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0