Jag vill...

Jag är i behov av:



Jag vill verkligen sola, man mår så mycket bättre när man gör det. Men, jag får ju inte, eller jo, får får jag men då riskerar jag att förstöra min senaste tattoo. :( Så jag får vänta ett tag till.. jag väntar ju hellre med att sola än att göra om den jävla tatueringen. Jag hade nog fan dött om jag hade varit tvungen att göra det igen...

SEN vill jag:


Lägga naglar igen.. Och det blir kanske av inom kort, beror på om jag orkar ta mig till center syd. :) Även efter det känner man sig bra. Naglarna blir grymma på Euronail på Center syd, dom är skit bra på vad dom gör där...


Idag ska jag och pojken testköra bil.  =)
Nej, funderar inte på att köpa ny, men aaah, Lexus, dom är såå fina.
Hade man varit svinrik hade man lätt köpt bilar varje dag, haha, nej, men man hade ju inte nöjt sig med en liten bil iallafall.

Så fort Lina har kommit hem ska jag tvinga henne att skicka resten av fotona vi tog igår.. =) Stackars Lina, blir stressad av mig.. haha

Nu, ska jag göra en av mina smootihes... Kan berätta vilken det blev lite senare, ni får kanske t.o.m ett litet foto
på den.
 
Ska försöka tyda mina drömmar också, finns väl någonstans på google. (har drömt så himla mycket den sista tiden, och jag mår dåligt av det)

Hörs sen sötnosar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0