Längtar till Januari...

Ok, sorry för sjukt dåligt uppdatering. Har verkligen inte haft lust bara, har inte haft ngt att skriva om + att jag inte mått jätte bra.

Angående rubriken, längtar självklart till december okså, julafton = gooood mat och mysig känsla. nyår = tror att jag bara vill umågs med min pojke då, det kommer bli mysigt.

MEN, i januari ska vi upp till stockholm.. :) hela familjen, samt lite av pappas brors familj (mina kusiner bl.a.)
Vi ska sova på mysigt hotell och gå på min systers bröllop... :) det ska bli så kul. Komma bort en helg, det gör så mycket... Kan behövas at the moment.

Ja, då är det november man ska härda ut sen kommer dom roliga månaderna.. :) och snö iofs (kul två dagar sen blir det för mycket)

Vi hörs kanske senare gott folk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0