Mycket på g...

Hallo... Igår blev jag fotograferad av Malin... Jag ska länka hennes hemsida så ni kan kolla. Vi körde ett 60-talstema och det blev grymma foto.. Next time 50/70-tal.. :D wiho..
Till vår hjälp hade vi Malins vän Annica som är make up artist, en sjukt duktig sådan. :)
Tack så mycket båda två...:)

Här har ni lite bilder. :)


Detta är en av mina absoluta favoriter. :)


Får lägga upp fler bilder senare eller imorgon, internet vill inte som jag idag...:)


Idag har jag varit på Gekås / Ullared med min Mamma och en av mina systrar (har två systrar och en bror). Köpt vantar, shampoo, balsam, tvättmedel, en mössa, en jacka, tjock tröja, linnen m.m får jag nog tilllägga.. haha

Orkar tyvärr inte skriva med för tillfället, är fruktansvärt trött idag, men det är kanske inte så konstigt. Gick upp 05.00 idag ... :S



Vi hörs inom kort allihop... ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv! Jag hade verkligen jättekul! Och som jag tidigare sagt, du är en "natural". Borde bli modell! :)

2009-10-12 @ 21:14:56
URL: http://msfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0