The partyday!


Mmm, visst ser denna nice ut? Lyckades absolut med denna. Banan, Jordgubbar och youghurt..(kommer inte ihåg vilken youghurt)


Jag ska sitta och slöa ett par timmar nu, jag är verkligen jätte trött, jag har ingen aning varför men så är det.

Sen ska jag sticka och handla lite mat, för idag står jag för efterrätten... (ska ju ha myskväll med B2)

After that, jag måste städa lite, här ser ut som ett bombnedslag, jag fattar inte att det alltid ska bli stökigt en minut efter att jag städat. Sjukt jobbigt, jag hade behövt städa konstant.. haha Och hur kul är det?!?!

Nej, nu ska jag sitta ner mig lite mer i soffan och bara va ett par timmar.. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0