Vill ha...

Finns så mycker man vill ha här i livet och här kommer lite materiella saker jag bara SKA ha...:)

Sammetsleggins/tights, så jävla coolt. Var hittar jag dom? :/


Kamera, har iofs redan en men det e så kul med nya saker.. :)


Ok, i december/januari måste jag ju antingen ta ut mina extensions for good eller så måste jag sätta i nytt. Livslängden för extensions är ju inte för lång. Men vilken färg ska jag ta denna gången? Jag har ju brun nu och jag trivs så himla bra som brunett men jag är ju blond naturligt och blonda extensions är sååå fina, alltså långt fint blont hår. Fan, det blir svårt. Jag har ju ett tag att fundera på det men ja, kommer nog fundera på det in i det sista. kan iofs snacka med min frisör också, höra vad hon tycker.


Canada goose, har velat ha en nu ett tag men hittar inte hemsida jag hittade jackan på.. grrr... Det är en svart parka.. Vet ni någon hemsida? (
en bra hemsida)

Jag ska ha dom här sakerna. Jag kanske skiter i kameran med tanke på att jag redan har en kamera som fungerar bra, använde ju inte ens kameran, jag kör ju på kameran i mobilen... Men det andra ska ska ska jag ha. Håret blir fixat i januari/december som sagt. Och sammetstights ska jag ut och leta efter...

hörs om en stund! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0