Visste ni att en ...



Satt och kollade på Oprah, det var avsnitt om olika djur. Visste ni att en papegoja kan bli 80-90 år... WHAAAAT? Hade jag ingen aning om faktiskt.. Men tänk att ditt husdjur överlever dig. Alltså om man skulle dött av naturlig orsak då. Då måste man alltså köpa en papegoja till sitt barn vid födseln. Hmmm, skumt, men sjukt coolt If u ask me....


Har varit på Nova, köpte vanliga svarta små örhängen och en liten plånbok (vet inte vad dom små metall plånböckerna heter) och lite presenter.. hehe nu blev ni nyfikna va.

Ska kolla på Christine på kanal 5, haha, hon e underbar. Har redan sett alla avsnitt men endå,, Värt att kolla igen. Får ju säga att 2½ men också är ett av mina favoprogram, haha dom är skit roliga...(den är nästan bäst alltså)


AAAH, har helt glömt bort att visa er tröjan jag köpte igår... Lovar att fixa det när jag käkat upp min baguett och kollat klart på programmet.

Bye Bye for now.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0