Bara För Att!


Har tråkigt, men det är inte lönt att lägga sig och sova. Ska nämligen hämta sambon på jobb klockan 23.40. Längtar tills imorgon, det ska bli kul...


Planer inför i morgon:

  • Gå upp i tid!
  • Storhandla (mat) (det behövs kan jag meddela)
  • Städa lite till!
  • Och städa liiiiite till!
  • Fixa en playlist på spotify.. (man MÅSTE ha musik)
  • Förbereda inför da partey!
  • Fixa till Body & Face!
  • Invänta gästerna!
  • Och slutligen PARTY ALL NIGHT LONG!


(borde köpa lite smink, men frågan e om jag hinner eller orkar)
Ja, det verkar som att det blir en rätt skaplig dag i morgon... Hittar inget fel där inte.. : )


Vet aldrig hur jag ska säga hejdå på ett bra sätt... haha så HEJDÅ....

♥Puss&Kram♥




Kommentarer
Postat av: sandra andersson

hej gumman!

skoj blogg du har:) händer någonting hela tiden. hoppas ni får en underbar kväll idag och hälsa alla från mig.. kram

2009-09-25 @ 09:52:32
URL: http://sandrasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0