... GOOD MORNING, ELLER KANSKE GOOD AFTERNOON ...

Hallojsan...♥

Gick upp alldeles för sent idag, borde skämmas llite, och det gör jag, men bara lite. Kände bara när jag låg där i sängen (för det är alltid skönast i sängen på morgonen) att det inte fanns någon anledning att gå upp..... Så det gjorde jag inte iheller... haha

Idag ska jag träffa B2, japp, vissa av er vet vem det e... Vi ska prata om livets gåtor, dricka kaffe och vara B1 & B2......


Imorgon ska jag äntligen få köpa lite kläder, och det ska jag göra med en annan söt vän...  Ah, får tänka på att inte spendera för mycket pengar dock, får iofs alltid påpeka det för mig själv. Och gör inte jag det finns det alltid någon i min omgivning som gör det... grrrr



Other then that, nope, kan inte komma på något annat att berätta at the moment. Men kommer ju självklart tillbaka om det skulle dyka upp något... (och det gör det säkert)




♥Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohhh på fredag är det feeeest! :)

2009-09-22 @ 17:48:30
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0