It´s just one of them days...

Fuck Fuck Fuck vad ont jag har i ryggen. Jag dör snart... aaah, har ju problem från början med min rygg och detta kommer lite då och då. Kan ju inte påstå att det förgyller min dag... Skit också....


Och det är en sådan dag man bara inte vill ha att göra med.. Orkar inte med något. Jag vill hitta på ngt men vet inte vad.. Och jag känner igentligen inte för något alls, men som sagt det är en sådan dag... Bläää

Till helgen blir det inflyttningsfest hos en kompis i malmoeee.. Det ska bli kul med tanke på att jag inte träffat vissa som ska dit på länge.. Eller ja, jag vet igentligen inte vem som ska dit, men jag kan gissa. Och några av dom är folk jag gick i högstadiet med. Funny Funny!


Japp, det var väl det...
P.S var icke nere i stan, orkade inte och tappade suget... :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej där! fin blogg du har.

vad har du för planer för kvällen?

& vad tycker du om min blogg?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-09-30 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0