Jisses säger jag bara!

Ja, kan ju börja med att ta tillbaka det jag sa igår, om att det skulle bli kul att bli tatuerad igen. Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag låg och plågades i ca 3 timmar, varav dom sista 15 minuterna bölade jag. Fy FAN vad ont det gjorde.. Jag får lägga upp en bild sen när den har läkt...



Jag var på nova igår, och skulle köpa ett par stövlar jag hittade nere i stan i måndags.. MEN, självklart, så hade dom inte min storlek på nova.. Jävla skit... Ska ner till stan idag (om jag orkar) och se om dom har storleken där... Så här ser dom ut:



www.bianco.se

Underbara, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Killen som bråkar med dessie

Bloggbråket har startat mellan dessie och radiopojken. Vem har rätt och vem har fel? Dessie vågar inte nämna att de är radiopojken som knäcker henne..



Läs allt här: www.radiopojken.se

2009-09-30 @ 16:30:45
Postat av: Julia Mattelin

Jag har köpt dem! Sjukt snygga jao! :D

2009-09-30 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0