Känner ni likadant imellanåt...???



Mm, vill bara lägga mig under en sten, eller rent av under mitt täcke och somna ni. Jag orkar inte mer. Vill försvinna, och sen när jag vaknar eller kommer tillbaka kan allt vara bra igen. Eller... Går det till så?



By the way, ursäkta för den "stökiga" bloggen, håller på att fixa lite med den, så ni får leva med den som den e ett tag till, huvudsaken är väl att man kan läsa och se mina bilder.. I guess...




Vill ha ett par lårhöga stövlar, och jag har hittat ett par på www.scorett.se



Finns även andra på www.bianco.se också men dom kostar betydligt mer...


Jaja, kommer väl tillbaka så fort jag kommer på något jag vill skriva om... (kanske)

♥Puss på er!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0