Satt och gick igenom min outfit till på fredag och....

Ni har ju inte sett mina alldeles nya stövletter, dom är iofs ca 3 veckor gamla, men som så mycket annat i min garderob så väntar dom på att bli använda.... Visst är dom grymma?





Jag köpte dom faktiskt, tro det eller ej på Din Sko, och dom ska jag ta oskulden på, på fredag...   It´s Fabulous!♥

 



Ah tomorrow, kan inte sluta påpeka det men jag är så glad att jag äntligen ska få göra det... (ni får se imorgon) Det är igentligen ingen big deal, men med tanke på att jag har velat göra detta jätte länge ska det bli så kul. Och visst det tar sjukt lång tid och det kostar lite, men det är så värt det... Vill man vara fin får man lida pin!

jahapp, nu ska jag återgå till tvn, min sambo jobbar så jag sitter ensam i lägenheten och slappar... Kvällsveckor kan ibland vara riktigt dryga... eller hur?

Ha det så bra (igen) förvånar mig inte om jag uppdaterar mer idag, men men, we´ll see....

♥Puss&Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0