Tom men ...

Full med ord..
Jag har varit på ett skumt humör nu ett bra tag och det är så sjukt tråkigt. Jag vet inte varför jag är som jag är just nu, det är väl en kombination mellan att sitta hemma, inte kunna göra vad jag vill, och den spattiga lilla valpen vi bestämde oss för att köpa för ca 8 veckor sen. Oj, har det redan gått 8 veckor.. :O  Men iallafall, valpen som heter Akilles, är hyper, jag får inte många lugna stunder och jag antar att det är normalt, men att behöva sitta hemma med honom för att han inte kan vara ensam för länge är riktigt drygt. Visst, jag kan ta med honom men ska jag behöva göra det alltid? :( ja, tror det har rätt mycket med det att göra, mitt humör alltså. (tyvärr går humöret ut över fel personer)

Any way, mitt festsug har helt släppt, eller ja, det har gjort det nu i typ 3 månader, men tror att det kanske är på väg tillbaka. Man kan ju alltid hoppas att det inte är bara just nu. Jag saknar att gå ut med mina vänner och ha riktigt riktigt kul. Det var längsen, men förhoppningsvis ska det ändras efter den 25:e denna månaden (sept), för då smäller det, då ska det festas. Ska nämligen ha tjejkväll, och det ska bli så kul. Nya vänner kommer, gamla vänner som jag inte har träffat på länge kommer, oooh, så kul...:) Ska ta massor av bilder, får kanske bli bilderna som tar oskulden på min blogg.. haha skämt osido..:D

Ska shoppa nästa vecka, har velat shoppa läääänge nu. Vill ha stora halsdukar och stora tjocka tröjor. Och igår kom jag på att jag behöver linnen, enfärgade standard linnen.. Helst lite längre...



Tube halsduk från stadium.se

Har en sån här i svart, men har sett många olika modeller och färger, och dom vill jag ha.. :)





Tröja från nelly.se

Visst, denna är också fin, men hur svårt är det att hitta en tjock lite längre tröja utan knappar eller dragkedja? Jag vill ha en man drar över huvudet så att säga. Har hittat rätt många inne på Gina Tricots hemsida, så jag får väl köpa några där...

Sen linnen, men det hittar man ju överallt, som på Gina Tricot, men jag kan verkligen inte med deras logga på ryggen/nacken, det försör hela plagget If u ask me...


Har även presentkort på 500 kr på www.bianco.se ... =) aaah, happy day!

Ha det bra allihop. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0