Varning för ARGT inlägg !!!!!!!

Jag vaknade imorse, och var på bra humör, och nu är det borta, väääldigt långt borta...

Jag satt och tänkte igenom det som hände för ca 30 min, och tänkte: Hmmm, kan det ha varit jag som gjorde fel?
HELL NO, jag tänker inte hänga ut någon här, verkligen inte, men så länge ni inte vet vem det handlar om kan det fan kvitta.

Nu fattar jag varför alla försvinner från dig, du är inte helt hundra i huvudet. Du ringer fan inte upp mig, skäller ut mig och anklagar mig för saker som inte har hänt...  Hur kan man göra något sånt mot en vån?  Jag hoppas VERKLIGEN att du läser detta för detta är det sista jag skriver till dig.. DU ÄR INTE VÄLKOMMEN HOS MIG...


Ok, har lugnat ner mig, det gjorde jag 5 sek efter att jag slängde på luren.. Till något helt annat.
Som jag skrev i det andra inlägget, imorgon oooooh, jag längtar så otroligt mycket, det kommer bli så fint! : )

Borde handla mat idag, för det börjar se väldigt tomt ut i kylskåpet. Älskade alltid att storhandla med mamma och pappa när jag var liten, det var så mysigt att gå i mataffären och fylla matvagnen.. haha (skum I know) Tycker fortfarande om att storhandla, oavsett om det är mat eller skor och kläder.. hahaha

Vill handla lite kläder idag också, blev inget malmö idag, men jag klarar mig utan det ... 

Ska tatuera mig nästa vecka, det ska bli kul. Är fortfarande osäker på motiv och så men det kommer väl, får vi hoppas iaf med tanke på att det ska göras på tisdag.. :)


Yepp, fick precis sms av den kompis, ska iväg och shoppa lite senare idag. Och hon är verkligen en person som jag alltid har roligt med... :) Underbart! 

Ha det lovely !

♥Puss&Kram♥
 




Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha Då kan du åka och handla med Jonte när det är storhandlingsdags! Han älskar det oxå! Jag hatar det! Tycker bara det är roligt utomlands! :P

2009-09-23 @ 13:19:08
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0