woho, today´s the day...

Japp, ska bli tattad idag... (igen) har ju redan 4 st.... Detta kommer blir kul... :)


Var ju nere i stan igår, orkade inte skriva igår, men dett köpte jag :



En jätte söt rosa tröja från Chic & Chic, den är så underbart söt. Ser ni att det är silke i undertröjan...:)


Och:


En pälsmössa... haha dock fusk fusk fusk... Gullig....


Ja, borde börja göra vid mig nu, ska duscha och mitt hår tar ju typ 1 timme att fixa... haha
Ah, just de, ska bli hämtad kl. 12 av en kompis, vi ska till nova en stund innan vi sticker till tatueraren i Lödde. (dom är grymma, gå dit om du ska bli tatuerad)

Jag tar bilder och uppdaterar antingen idag eller imorgon...:)

♥Puss&Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0