8 maj smäller det

woo, snart snart snart.. Ska på Lady gagas konsert den 8 maj, men det vet ni redan. :) Tror inte det bara handlar om själva konserten utan att jag och B2 får komma iväg lite. Ska bli kul att åka upp till the big apple (???) haha nej, men sthlm. Ska försöka hinna visa B2 alla sköna affärer m.m. Får vi tid ska vi absolut sticka till min favorit restaurang också. Har ju en syster i sthlm så jag vet en del häftiga ställen vi måste checka in!


Kommer ni ihåg restaurangen jag berättade om för ngn månad sen? Den som är inredd som en tropisk regnskog. Det regnar och åskar inne i restaurangen varje timme. Den är bara så cool.. Vill verkligen få tid att beöka den när vi åker upp !!!

Så ja, för att hinna med allt får vi slänga in sakerna i rummet när vi kommer fram till hotellet och sen springa ner till stan. :) Blir tight men det klarar vi...


B1 and B2 is gonna rock sthlm!

(och jaaaa maaassor av bilder kommer tas)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0