Fin.Fint


Jeanskjol med låååång dragkedja, rätt hög i modellen. (fått hem)


Svart tröja, jätte skönt material. (fått hem)


Super gullig blus, med volang där fram.


Jeans skjorta. För er som inte vet, så ska ni täcka kroppen i jeans denna våren. :)

Allt detta ovan har jag köpt från H&M, jag har beställt mer men jag kommer verkligen inte ihåg vad.. haha (smart) Men då blir jag överaskad när paketen kommer. :)


Jeansklänning från Halens... Ja, vem kunde tro att det fanns vettiga kläder där.. haha



Supersöt klänning från Ellos. Har redan den fått hem men dragkedjejäveln på sidan var sönder. :( Men kan ju inte använda den nu iaf... Så det får väl gå..haha

Som sagt, glömt vad jag beställt, men lovar att jag visar om jag kommer ihåg.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0