Söndag ...

Kommer ni ihgå bilden jag låg ut på vårt kök, för ca 2 månader sen?

För er som inte kommer ihåg:



En liten sneakpeak kanske?
Check this out!

ohohohoh, nice huh?
Ok, man ser inte jätte mkt på denna bilden men det e kanske lite meningen. :) ni får ju komma hit för att se de.. haha

För övrigt så saknar jag "mitt" långa bruna hår.. :( får nog fixa tillbaka det. Trodde faktiskt inte att jag skulle sakna det, but I do!




SNART är det Lady Gaga.. wihoo. Längtar!
Sthlm here we come. Fan va kul vi ska ha, och då menar jag inte bara konserten. Vi ska käka gott, shoppa fin fina saker, har lite pärlor (affärer) jag vill visa B2. 8 MAAAAAAAAAAAJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0