Dag 03- Mina föräldrar

Hmm, oj. Svårt.

Kan ju säga att jag ärvt humöret från mamma.. Hon är precis som jag, upp och ner från dag till dag. Hon är den typen av mamma man ringer mitt i natten om man har sjuk mensvärk, eller om man har grymt ont i öronen. Det gör iallafall jag. Och även om jag vet exakt vad jag ska göra så vill man på något sätt höra det från mamma. Jag är ju hennes barn så hon vet hur jag fungerar. Mamma är snäll och givmild. Hade det varit en kaka kvar på tallriken hade jag fått den.. haha :)

Pappa har nog ca 3 dagar om året då han kan vara arg/butter/förbannad. Han blir bara arg när det verkligen är nödvändigt. Och även om han kanske tycker lite illa om någon hade han aldrig fått för sig att visa det. Han är för snäll helt enkelt. :) Han tycker om att skämta. Skämten är oftast tråkiga men någon gång då coh då får han till en rolig.. haha Han är väldigt mån om att man gör rätt val inom allt så han är väldigt tydlig om vad han tycker om vissa saker. 
 
Både mamma och pappa har stått med mig genom vått och torrt och dom hade nog gjort inprincip vad som helst för sina 4 barn. Och barnbarn för den delen. Innan hade dom ett barnbarn (Max) och nu helt plötsligt (inom ett halvår) kommer dom ha 4 st.. Helt sjukt. Max och Neo, och snart Loppan och snart Max syskon. :) Går snabbt i denna släkten.. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0