Dag 15 - Mina drömmar

Får bli ett kort inlägg idag för jag orkar inte skriva idag....

Det första har jag redan, eller ja, delvis iaf. Har och ska få.
Niklas har jag och han vill jag självklar ha kvar. Sen tillsammans ska vi få lilla loppan. Vårt underbara lilla barn som är beräknad till den 1 januari 2011. Alltså om 17 dagar för att vara exakt. :) Loppan ska växa upp och bli en trevlig och ansvarstagande man. Och han ska trivas med sitt liv.

Sen i framtiden vill jag ha ett jobb som jag trivs med. Inget jobb bara för att liksom. Vill kunna säga ärligt att jag trivs med mitt jobb. Hade gärna sett att jag är chef. (haha) Jag älskar ju kläder och skor, så inom modebranschen jobbar jag gärna. Kanske butikschef på bianco? scorett? Eller ngn snygg klädesaffär..
Jag vill vakna upp varje dag och vilja gå till jobbet helt enkelt.


Ja, sa ju att det skulle bli ett tråkigt inlägg.. (SORRY)
Men i det stora hela förstår ni vad jag vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0