Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj, har så många som jag vill skriva om, men då följer jag ju inte "reglerna" för listan.. (haha)
Jätte svårt att välja ju.

Förra året och detta året har varit så bra för mig. Jag sålde en lägenhet, flyttade in med min sambo, fick huset vi ville ha, flyttade till huset, renoverade och till sist (men INTE minst) så blev vi gravida. :)

Och allt detta på ca 13 månader. Vill isf slänga ihop alla dom här minnena och göra dom till ett stort lyckligt minne. Jag kommer ihåg alla som om det var igår.
Ok, att sälja min lägenhet var inte skit kul, med tanke på att jag älskade den lägenheten, men tänk vad jag fick ist. Ett liv med Niklas i vårt fina hus, och snart får vi Loppan också. :) Allt bara faller på plats så som det ska göra.




Kommentarer
Postat av: Lotti

Vilken fin bild!

2010-12-17 @ 14:40:20
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0