Dag 19 - Detta ångrar jag

Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva här.

Har igentligen inget stort som jag ångrar. Det är kanske små saker som, varför köpte jag dom skorna? Varför sa jag ja till det? Och varför tog jag inte till vara mer på den tiden?
Så på ngt sätt är det ju bra att detta inlägget inte blir så långt. Va bull och behöva ångra saker.
Finns dock en sak som jag ångrar, (och nej den är heller inte stor) men golvet vi valde att lägga i köket. Jag hatar det. För det drar åt sig all skit och det kommer nog aldrig se normalt ut. Och med tanke på att det ligger värmeslinga under så blir det svårt att lägga om. Så ja, vi får leva med det helt enkelt. Bläää

Jag ångrar att jag gick estetiska linjen på gymnasiet. Nu i efterhand fattar jag inte varför jag inte valde frisörlinjen ist. Fast sen och andra sidan var jag inte så intresserad av hår då. På sin höjd lockade jag det 1 gång i månaden när jag skulle festa.. Men men, kan ju plugga till det nu om jag verkligen vill. Fast får ju säga att det blir en stor omställning. Jag menar, sen 2004 har jag jobbat. Tänk att helt plötsligt börja plugga igen!!?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0