Dagen efter....

Ja, nu skriver säkert rätt många på sina bloggar hur bakis dom är osv. Men inte här inte.. Jag hade en jätte bra Julafton. Vi var som sagt hemma hos mina föräldrar från 14.00 till ca 16.30. Vi åt vår första julmiddag och jag fick risgrynsgröt och saftsås. (som min farmor hade gjort) Älskar risgrynsgröt.
Jag fick en spa-behandling och pengar, sen fick även Loppan julklappar (kläder) av sin mormor/morfar och sin moster, hennes sambo och Loppans kusin.
Sen körde vi till Niklas föräldrar för ännu mer mat.. Jag var sjukt mätt efter att vi ätit för andra gången. Där fick jag bland annat en fondue gryta. Jag ÄLSKAR ju fonude så det var perfekt. Jag ska tvinga på NIklas det ofta nu.

Idag fyller min lillebror 19 år. Vi ska fira honom imorgon.
Men innan vi åker hem till min familj ska vi hem till Niklas farmor/farfar för ännu mer julmat... Det blir alltså middag 2 ggr imorgon också.. Galet!

Jag har åkt på en förkylning. Och ja, den här gången har den brytit ut. Har mått skit hela dagen och hela natten för den delen. Ont i halsen, illamående, trött och seg i kroppen. Mindre kul. Jag vill verkligen att det ska gå över så fort som möjligt, med tanke på att jag ska föda vilken dag som helst. Vill inte! :(

Ja, det var lite update, tänkte bara skriva snabbt så ni inte tror att jag ligger på sjukhuset. :)

Niklas är iväg och ska köpa en julklapp till oss själva. Jag klarar mig igentligen utan den men när Niklas kollar på mig med sina "valpögon" så kan jag inte stå imot. Han är så söt och gullig. Gör vad som helst för honom.
Så elgiganten lär ha tjänat money idag om jag säger som så. 


Kommentarer
Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg dära!

Allt bra ?

släng gärna in en komentar hos mig. KRAM (:

btw. Ha en underbar fortsatt jul :D

2010-12-25 @ 21:30:03
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som en väldigt bra jul, med att träffa sina familjer och en massa mat!! Härligt :)

2010-12-26 @ 00:37:19
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0