Hello and Goodbye!

Hej alla glad och ni andra..
Ni är kanske som jag, sjukt förkyld. Men jag vill ju träffa alla så jag fäljer med Niklas till sina styvfarföräldrar och sen vidare hem till min familj. Jag ska hålla mig undan folket, behöver ju inte vara så närgången...

Mår bra på dagen. Det är kvällen/natten som är värre. + att jag har lite förvärkar då och då, så jag vill inte ligga hemma och glo. Det gör bara ondare då. Man ska ju röra på sig när man har ont så ja, det ska jag fan göra också....

Måste verkligen fixa till mig nu. Måste köra vid 13.40-13.45 och jag ska hinna tvätta hår, sminka mig och hoppa i kläder. Så nu blir det till att skynda sig...

Hörs kanske senare eller imorgon. Vet aldrig om jag orkar ikväll eller om jag är helt slut när jag kommer hem...
Beror lite på om Niklas vill spela också. Spelar han kan jag ju sitta vid datorn. Känns lite sådär att sitta och pilla på datorn när han är bredvid. Osocial liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0