I´m off!

Nu beger jag mig till center syd för att träffa B2. Vi ska fika sen ska det letas julklappar. Frågan är ju bara vad man ska köpa! :)
Har en person kvar att köpa till och det är självklart den svåraste kvar. Eller är den det? :O

Tänkte först ta ett foto på hur jag ser ut idag, men orkar verkligen inte klydda med det... Såå, tänkte berätta ist.

Har ett par svarta jeans på. Vet inte var dom kommer ifrån.
Ett militärgrönlinne och ett vitt ovanpå.
Och sen en vit/röd/svart rutig skjorta ovanpå alles.
Har en svart tuphalsduk också, känner att förkylning vill bli värre men det tillåter jag icke.
Vita convers till det. Ja, inte värsta vinterskorna men eftersom jag ska gå inomhus tänkte jag det kunde kvitta.
Sen två nitarmband.

Ja, inget märkvärdigt. Men det är svårt att vara märkvärdig när man har en super stor mage och en kass rygg. Kan ju bara gå i bekväma och platta skor för tillfället. Lite tråkigt men sen och andra sidan ser det sjukt konstigt ut om man skulle spattserat runt i högklackat och med den här magen. Nej, ser det framför mig och nej tack. Så ni gravida där ute, gå INTE i klackar...

Hörs sen igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0