Idag blir en bra dag.... :)

Har inte kunnat sova inatt heller. Har sovit dåligt nu i ca 3 nätter. Igår var jag uppe 3 ggr och kissade.. Vad fan e det? Blir skit förbannad. Idag fick jag nog så jag gick upp 8. För vissa av er är det kanske sent men för mig är det tidigt, speciellt när jag inte fått sova mer än typ 3 timmar på natten. Fattar igentligen inte vad problemet är, jag är skit trött men jag kan inte somna..

Men men, får väl leva med det tills det går över helt enkelt. För det måste det göra.

Idag skulle vi igenltigen kastrera vår vovve Akilles. Permanent kastrering men sen fick vi nys om att det finns något som heter kemisk kastrering, det är en kastrering som bara varar i ca 6 månader. Det är bra att göra innan man gör en permanent med tannke på att alla hundra reagera annorlunda. Vår hund blir kanske värre???
Så vi avbokade vår tid hos vår vanliga veterinär och bokade in en ny tid hos en ny veterinär. Vår veterinär gör nämligen inte kemisk kastrering med chip utan med spruta och det var tydligen inte alls lika bra.
Så vid 18.50 ska vi trycka in ett chip i Akilles, och förhoppningsvis blir han "bättre".

TROTS att dagen började pissigt och trots att jag är förkyld osv. Så är detta en suuuper bra dag. För vet ni vad?

Vi ska hämta vår underbart fina barnvagn idag.
Aaa, så kul det ska bli. Vill ha hem den nu. Vill inreda den super mysigt och gosigt så vår lilla Loppan kan ligga och riktigt njuta i den. :)
Ska sätta dit lite reflexer (där finns redan reflexer men man kan inte synas för mkt) lägga in en mysig filt, sätta dit hans vagnleksaker. Och ja, testa den helt enkelt. Vill lära mig den innan den ska användas på riktigt. Fälla ihop den, fälla upp den, trixa med handtaget.. m.m m.m

Jag ringde till affären vi köpte den i imorse och hon var så trevlig. Ville jag kunde jag hämta den om ca en timme, men eftersom vi endå skulle det hållet med Akilles sa jag att vi hämtar den senare ist. Och jag längtar! :D

  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0