Ikea och babyland!

Igår var jag ju på Ikea men mamma och syster.
Jag fick handlat nästan allt jag ville ha. Fanns 2 saker som inte va inne men det kan vi ta en annan dag. Jag och Niklas måste endå dit och handla lite möbler som vi har kollat in.

Jag håller ju på med tvättstugan at the moment. Ska göra det fint med skötbord osv. Jag köpte bland annat tyg, mattor oxh korgar till alla små saker.
Tyger jag köpte satt jag med flera timmar igårkväll. Jag sydde och sydde och sydde... Kan inte fatta att jag lyckades så bra med det som jag gjorde... Vill inte visa er förrän hela rummet är klart men jag är så sjukt nöjd redan. Har tagit before and after pics och ni kommer lätt gilla dom.
Jag ska fortsätta med det idag. Jag ska plocka undan alla saker som INTE ska stå i tvättstugan, dom ska ut i förrådet. Sen ska jag sy lite till och sen ska jag äntligen få sätta allt på plats och piffa helt enkelt. :) Nu vill man ju t.o.m vara inne i tvättstugan.. haha
Snart kommer det vara helt klart och då kan Loppan få komma närsom..

Vi åkte även inom babyland. Självklart! Och där blev det också lite saker. Eftersom jag och Niklas inte har fått tummen ur innan och köpte en skötväska köpte jag faktiskt en igår. Vi ville ha en stilren väska och det hittade jag. En svart enkelt väska med tusen fack. Väldigt praktiskt var den. Så den kommer bli super bra.

Jag köpte även små söta fluffiga skor till Loppan, så han inte fryser om tårna. :)
Och självklart en liten bebisleksak..

Ja, som sagt, vill inte visa/berätta för mkt om saker jag köpte på IKEA, vill hellre visa er när alles är klart. Ska ner och pilla med det nu snart faktiskt. :D

Här har ni tyget jag köpte. :)



Kommentarer
Postat av: ronja

bara bra! :)

2010-12-09 @ 13:51:39
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/
Postat av: lillofix - the girl

Fin blogg:D

2010-12-09 @ 18:44:58
URL: http://lillofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0