Ni med barn!!!

Låg och tänkte på en sak inatt när jag inte kunde somna om efter första kissbesöket.. (haha)
Och jag vet att det finns rätt många som har barn som läser min blogg...

Lotti, Nicole, Pillan, Sandra, Cecilia, Sandra, Camilla. m.m???

Och det är bara vänner och bekanta. Det måste finnas fler av mina besökare som har barn. (personer som jag inte känner)

Jag vill därför att ni tipsar lite. Jag vill ha tips om allt. Allt som handlar om bebisar och mig. Ni vet ju hur det är, så därför är det ni  man ska lyssna på.

Har ju fått flera bra tips, men vill ha mer och alla samlade..

Så snälla, TIPSA!
(tycker ni är lite dåliga på att kommentera när jag vill att ni ska kommentera.. haha)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad för typ av tips vill du ha ;-)

2010-12-14 @ 14:24:05
URL: http://sofiehedebris.blogg.se/
Postat av: Lotti

Hehe, det är lite svårt att tipa 'bara sådär', är det något speciellt du undrar över?

2010-12-14 @ 15:20:48
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0