PLOOOOOOOGA

Hoppas verkligen att vägarna jag snart ska ut och köra på är bättre plogade än vägarna jag precis gick på är. Var ute med Akilles och små vägarna är icke plogade. Så jag fick glida fram, vill ju inte halka. :(

Försökte få till en dagens outfit men misslyckades som vanligt. Vill inte lägga ut halvdanna foto.. bläää

Fick dock till ett foto på mina örhängen som jag har idag. Använder sällan stora/långa örhängen men fick ett litet ryck idag... Har jätte många örhängen, snygga dessutom som jag aldrig ens användt. ÄNDRING!



Ja, som sagt fotona på mig blev skit kass så kan berätta vad jag har på mig ist.


Marinblått linne från Gina Tricot
Vit oversized tröja från Acne. (not so oversized anymore, magen tar upp rätt stor plats)
Beige tunn cardigan från Gina Tricot
Mellan blå jeans från Vila(?) tror jag
Ett svart/gult/orange/vitt armband och mina örhängen från ???
Stövlar från Håkanssons skor.


   

Ja, wish me luck. Nu ska jag bara hitta en vit mössa och sen ska jag bege mig. Hoppas hoppas hoppas motorvägen är ok att köra på..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0