Santa is coming to town! SOOOON!

Var på IKEA idag igen med mamma och syster (och systerson såklart)
Vi skulle som sagt hämta ett skötbord. Och yes, denna gången lyckades vi. :)

Jag lyckades även få med mig en babywatcher hem. :) Woppido, nu tror jag alla viktiga saker är införskaffade. Har inte kollat min lista över babysaker på hur länge som helst. Har dessutom det mesta i huvudet.
Vi kommer iofs inte behöva babywatchern på ett tag eftersom Loppan sover inne hos oss tills han är tillräckligt gammal för att sova solo. :) Fast det är som Niklas sa. Ifall vi går hem till mamma och pappa och han somnar i vagnen så kan man ju låta han sova ute (vilket är bra för bebisar), då är det ju perfekt att ha babywatchern.. :)

Mamma och pappa är väldigt förberedda på alla små barnbarn. Dom ska ta min systers "gamla" skötbord och ha hemma hos sig så vi enkelt kan byta på våra små barn. Vilket är sjukt bra, för då behöver man inte klydda med underlägg i soffor osv. Kan ju iofs ha lite blöjor hemma hos dom också, så slipper man konka runt på det också. PERFA! Det är bra mamma och pappa!


Niklas ska iväg och spela lite fotboll med några vänner idag, så ikväll kommer jag sitta själv hemma. Fast det är bara typ 2 timmar.
Och B2 skulle eventuellt komma på besök så jag slipper nog sitta själv så länge.

Denna helgen har vi inte ngt alls inbokat. Vilket är helt sjukt. Det är den första helgen på väääldigt länge som vi inte ska göra ngt alls. Men det kommer väl, det brukar det.
Eller så blir det en väldigt lugn helg.


Vet ni att idag är det endast 2 veckor till JULAFTON!

                                                   

Det är ju helt galet!!!
Har ni köpt alla julklappar? (eller är du en sistaminutare)
Vad ska ni göra på Julafton?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0