shoes and stuff!

Har inte bara dille på skor, hade även en liten fas där jag handlade jackor som bara den. Kunde dock inte ta ett så bra foto på jackorna, och jag orkar icke ta ut och visa alla. Isf ska man ju helst visa dom på, och hur bra går det med en mage ivägen?



  




Hänger fler där nere + att jag är av med en.. En favorit må tilläggas.
-----> Efterlyses: Svart figursydd jacka, den har både dragkedja och knappar där fram. Och den är dööö snygg. Är det någon av alla vänner som kanske har den hos sig? Om ni antingen har lånat den eller om jag har glömt den.. Please tell me. För jag saknar den. :(

En av skinnjackorna på bilden är lila/rosa, skit cool. Fick den av min syster (som bor i sthlm) när jag fyllde 18. Och den hänger fortfarande i garderoben. Den SKA användas till våren/sommaren.

Finns 2 sorters jackor som jag vill ha till min lilla samling. En Goose jacka och en tweet jacka (har en brun, men vill ha en svart och i en annan modell). Ska försöka hitta ett foto på vad jag menar. :) Någon gång.

Borde faktiskt ta tag i det här med dagens outfit. Iallafall dom dagarna jag ska iväg och göra ngt, och det känns värt att fota.

Kom igen, Sandra. Skärpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0