Shopping, shopping och åter shopping!

Har kommit fram till lite saker jag ska handla..
Jag måste sluta små handla kläder hela tiden. Jag ska ist ha en lista där jag kan bocka av.. Jag har redan tusen par jeans och tusen tröjor och linnen. (så basplagg är det så det räcker och blir över)
Jag ska ist köpa saker som JAG ser som basplagg....


  • Svart lång enkel klänning (den kan man piffa till på olika sätt)
  • Ett smalt skärp som man virar två varv... (i ljusbrunt.)
  • Ett par curling skor. (verkar vara super bra vinterskor)
  • Fake päls krage. (ni vet en sån lös som man kan sätta runt halsen)
  • Svarta stövlar. (har redan svarta stövlar men jag vill ha ett par andra, i stil  med ett par bruna jag redan har.)

Ja, vet att det finns mer saker som jag ville ha med på den listan, MEN jag kommer inte ihåg.. (som vanligt) Ni får hålla på listan för den lär utökas när jag kommer på ngt mer.

Känns som att detta är bättre för mig. Bättre än att bara springa runt som en galning i alla affärer och handla som en galning. Eller att vara tvungen att köpa något så fort jag går in i en affär.. haha

Och nu vet jag ju exakt vad jag kan önska mig i julklapp/födelsedagspresent. Det är bara till att bocka av listan.
Sen kan man ju ge sig själv en liten present någon gång då och då.. haha Vet ju att en ny klänning eller en ny topp ibland behövs för att få humöret på topp. Men handlar det om 500:- ist för 5000:- så tycker jag att det är ett steg i rätt riktning. :D





Kommentarer
Postat av: josephin

tack så mycket!

2010-12-16 @ 22:50:38
URL: http://livetsomjosephin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0