Storm!

Efter att ha snurrat runt i sängen i vad som kändes som ett år så gick jag upp.. Hatar att ligga och försöka somna om. Jag är dock en sån månniska som ligger kvar tills jag somnar, oavsett om det behövs eller inte..

Iallafall, gick upp och ut med Akilles. Och shit vilket väder man möter. Det stormar och självklart snöar det igen. Det piskar i ansiktet bara man kollar ut. Inte jätte skönt..
Men nu kommer det iaf mer snö, fast det blåser kanske bort???

Igår var jag på Center syd men min lilla B2. Hade skit kul. haha (Sandra, jag tycker du ska köpa dom beiga tightsen du testade. hahahaha) Vi har inte träffats på ett tag så det var super kul att ses...

Idag ska jag igentligen träffa Elin, men känner pga vädret och min förkylning att vi kanske får putta fram fikan. Vilket jag tycker är tråkigt, men orkar nog inte.
Fattar inte att jag lyckats bli förkyld igen. :( Inte bra alls. Med tanke på vad jag har framför mig. Inte nog med att jag ska föda fram ett barn, jag ska ligga och snörvla också. öööh.

Nej, idag får det bli kurering och sen ska jag tvinga Niklas att åka och handla, ja, inte själv, utan med mig... Måste handla mat, har börjat sina. Har inte handlat på jätte länge känns det som.

Resten av veckan/helgen har vi inget inbokat alls. Vilket är helt sjukt. Känns tomt och konstigt. Men det dyker kanske upp ngt. Ska försöka spåna på vad vi kan göra i helgen redan nu, så vi inte vaknar och ligger i soffan hela dagen..
Tips?

Oooh, om 8 dagar är det Julafton. Imorgon är det endast EN VECKA kvar.. Sinnessjukt va snabbt tiden går...
Det ska bli så mysigt!

Nej, nu ska jag dricka vidare på min varma chocklad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0