Torsdag. Dagen före Dagen...

Gick upp jätte sent idag. Låg och funderade på lite allt möjligt. Som saker som måste göras, handlas osv. Och ja, lite runt omkring graviditeten. Låg till 11.30, så ja, det var rätt sent. Men jag sover knappt på natten så även om jag ligger så länge så sover jag endå inte så många timmar. Vet inte varför jag inte kan sova. Går upp och kissar och sen somnar jag helt enkelt inte. Ligger och blir frustrerad. Jag funderar på att gå upp och kolla på tv eller ngt men jag är ju så trött att jag inte orkar det. Men men.. blir förhoppningsvis ändring på det... Sen!

Har hunnit sätta igång en tvätt och en diskmaskin. Och jag har plockat undan lite, vilket behövdes. Det är skumt att det alltid ligger saker överallt fast att man plockar undan hela tiden. Har även hunnit ringa ett samtal.

Imorgon är det JULAFTON. Oh, va mysigt. Den här dagen är lätt årets härligaste dag. Blir så glad och lycklig.
Och maten är underbar. Fast jag äter ju inte skinka, så det är prinskorvar, köttbullar, mackor och potatis som gäller för mig. Och maaassor av risgrynsgröt. Ah, underbart. Min farmor gör världens godaste saftsås till gröten. FAN att jag inte får käka av den iår. (ska kanske säga till mamma att sno lite och lägga undan så jag kan få endå, för den är verkligen så himla god)
Hinner nog inte med så många uppdateringar imorgon eftersom vår jul börjar vid 14. Vi ska ju som sagt hem till mamma o pappa på Lunch, brukar inte fira så här igentligen, men med tanke på att vi ska fira med Niklas familj detta året så ville jag träffa min. Så ja, 14.00 hos mamma och pappa, sen vid 17.00 ska vi vara hemma hos Niklas mamma. Vi firar med Niklas mamma, Niklas pappa och hans systrar, samt sambo till ena systern och plast morfar. Och lilla William så klart.

Nu ska jag ut med Akilles...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0