i-lands.problem

Kom igen nu. Jag måste ha hjälp. HJÄLP MIG!

Lugg eller inte lugg? (det är frågan)



Nej, men seriöst. Jag har börjar fundera på vårfrissan. Jag har nog till 99% bestämt mig för att göra håret liiiite ljusare. Vill ha ljusbrunt/mörkblondt. Låter väl ok?
Men ska jag ha lugg eller ska jag skita i det? Jag trivs verkligen jätte bra i lugg och tycker att jag passar i det. Men funkar det bättre med snelugg eller ingen lugg at all? Vad tycker ni? Kom igen, Help a girl out!



Onsdag idag, snart har halva veckan gått. (glaset är halv fullt?)
Frågar du mig hade det inte gjort ngt om det va fredag. :)






Kommentarer
Postat av: Lina

Lugg! :)

2010-02-10 @ 11:42:26
URL: http://linjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0