Dagens outfit???

Hur gör man?
Hur lyckas alla andra?

Jag tänker ju knappast lägga upp halv bra foto på vad jag har på mig. No way! Men hur gör man för att få det bra. Jag menar, man vill ju gärna ha med hela kroppen isf. Visst, kan ställa kameran på 5-10 sek, men tror seriöst inte att jag skulle lyckas. Står ni 30 min för att få till en bra bild? Det hade nog tagit typ 100 försök för att få en bra bild. För mig iallafall..
Hmm, får väl försöka någon dag. Hade nog iofs bara blivit typ 1 foto per vecka. haha. Med tanke på att jag inte gör så mycket just nu. Jag sitter ju mest hemma. (bull) Eller ja, försöker packa osv.
Nej, får bli ett litet projekt. Måste ju testa, men kan inte lova när... : )

Vad händer idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0