Försök.tänka.på.annat

Något som alltid gör mig glad är kläder... Speciellt sommarkläder.. Klänningar, fina linnen, snygga skor m.m.
Nu har alla vår/sommar kläder börjat komma ut. Lite tidigt enligt mig. Men jag har iallafall kollat in hemsidorna. bland annat nelly, h&m m.m.
Har kollat lite extra noga på h&m´s kläder eftersom jag får hem den katalogen. (får hem rätt många kataloger, vilket inte är bra) Och dom har massor av snygga saker nu till våren. Jag har blivit en lite freak när det gäller klänningar.. Jag älskar klänningar. Och självklart har H&m några snygga som jag bara måste trycka in i min garderob. : )



Har jag berättat om att jag ska få en walk-in-closet i huset. : D
Det är min underbara sambo som ska fixa. Och den kommer bli stoooor. haha Så därför kan man ju passa på att köpa mer kläder så den fylls ut.. haha :) Den kan ju inte stå halvtom...
Det är svårt att förklara men stora rummet är typ två rum, och ett av dom ska vi göra om till garderob. Vi ska sätta upp en vägg imellan rummen och sen slå ut en dörr från sovrummet in i garderoben. : ) Rummet är så stort så det gör inte så mkt om vi sätter upp en vägg.. Men jag säger inte imot.. Tvärtom. Me like.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0