over.and.out

Nu slutar jag om 40 min. Så nice. Blir nog en film och sen sängen.. Eller ja, rättare sagt, blir nog en lliten bit in på filmen sen sängen. Orkar aldrig se hela filmer så sent. Är det inte jag som somnar till i soffan är det min sambo. haha bra kombo det där. Men men, det gör väl inget. Kan se klart det dagen efter. Tror jag ska inom statoil och handla chips också.. : ) har fått dille på Grill chips. (beroende framkallande) Alla andra tycker om sourcreme & onion, men icke jag. blä

Ska för övrigt fräscha till bloggen snart. Eller ja, inte jag. Jag får hjälp. : ) Ni får snart uppleva mästerverkat.

Uch, är såå trött nu. Mina ben värker som fan. Det är nog det värsta med detta jobbet, det tar på benen.. Och ryggen för den delen. Ja. tro inte att detta är ett lätt jobb. Det är tunga lyft inblandat. Kör truck också.. haha. Ska se om jag hittar ngn bild en dag. (på mig på trucken alltså) :)

ses snart allihop.
Sov gott....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0