Paket... to meeee

Hello..
Fick hem ett paket idag : ) yeea







För er som inte vet vad det är. Det är en färgkarta på hårfärger. : )
Jag skulle ju ge mig på att sätta in extensions själv. Den här kartan gör det enklare att beställa rätt färg. Nu ska jag bara bestämma vilken färg som blir bäst. Men tror jag har hittat en vinnare. : ) haha


Vill bara säga eller rättare sagt reta er med en sak. Nästa vecka kommer jag berätta två saker. Kommer självklart inte berätta något nu eftersom det är hemligheter. Ah, det ska bli sååå roligt.
(längtar)


Denna månaden ser endå ut att bli rätt lyckad.
Nästa vecka; Ja, kan ju inte säga ngt, (hemliiiiis) men nästa vecka händer det minst 2 roliga saker.
23-januari; Ska jag och min sambo på fest. Det är en kompis till mig som fyller 25.. :) woho. Ska bli jätte kul.
29-januari; Ska vi till stockholm. Min syster ska ju gifta sig. :) Det dumma är att vi ska åka tåg upp. (blir jätte lätt åksjuk) Vi ska sova på hotell. (kommer bli mysigt) Och sen kommer det blir underbart på bröllopet. Alla kommer va så fina. :) Speciellt syrran.

Förutom allt det så måste ju jag packa. Jag skulle ju igentligen köpt lådor härom dagen. Men det blev icke av. haha Ovanligt!
Jag har endå en hel lägenhet att packa ner (min sambo jobbar så jag får göra det mesta). Ska ju flytta den 22 februari.. :) Man tror att man har lite saker och att det kommer gå snabbt men så är INTE fallet.

Jag kommer med andra ord ha fullt upp hela tiden. Men det är kul.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Två saker???? Tell meeeeeeeee! ;)

2010-01-07 @ 18:56:50
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0